MTL-BU Tank Vezetés
Product Details
MTB-LU Vezess egy 240 Lóerős Orosz harckocsit!
Megtapasztalhatod milyen érzés egy igazi harckocsit vezetni illetve azzal utazni. Ez egy igazi egyszeri élmény az életben amit jobb nem kihagyni! A robosztus páncélzat, a katonás kényelem a lóreők a hang és a füst együtt felejthetetlen élményt ígér bárkinek
14 és 90 év között!
MTL-BU
Típus | páncélozott szállító jármű |
Fejlesztő ország | Szovjetunió |
Általános tulajdonságok | |
Személyzet | 2 fő (további 6 fő a deszanttérben) |
Hosszúság | 7,21 m |
Szélesség | 2,85 m |
Magasság | 1,905 m |
Tömeg | 15,55 t |
Páncélzat és fegyverzet | |
Páncélzat | maximálisan 10 mm |
Műszaki adatok | |
Motor | JaMZ–238N dízelmotor |
Teljesítmény | 300 LE |
Felfüggesztés | torziós rugók |
Sebesség | 61 km/h |
Hatótávolság | 500 km |
Fejlesztés
Az 1970-es években a Szovjet Központi Autó és Vontató Igazgatóság elindított egy programot, melynek célja az AT–P típusú tüzérségi vontatók leváltása volt egy új generációjú járművel. Az MT–L járművet, amely a PT–76 harckocsi alvázán alapult, erre a célra fejlesztették ki. Az MT–LB a jármű páncélozott változata volt. Sorozatgyártása az 1970-es évek elején indult, gyártása olcsó volt, mivel számos meglévő alkatrészeket felhasználtak, ideértve a motort, ami történetesen egy teherautó motorja volt. Az MT–LBu nagyobb, fegyvertelen változat, amely több speciális jármű alapját képezi. Gyártását a szovjet Harkovi Traktorgyárban, Lengyelországban (Stalowa Wola) és Bulgáriában (Beta JSCo.) végezték.
Leírás
A személyzet - a vezető és a parancsnok - a jármű elejében kialakított fülkében helyezkedik el, a motor mögöttük kapott helyet. A jármű hátuljában kialakított küzdőtér 13 m³-es. A jármű képes 6500 kg-nyi teher vontatására. A jármű teljesen kétéltű, a vízben lánctalpaival hajtja magát.
A járművet 3-10 mm vastag könnyű páncélzattal látták el a kézifegyverek tüze és a tüzérségi lövedékek repeszei elleni védelem érdekében. A küzdőtér tetején lévő tetőajtó hátrafelé, a jármű hátulján lévő ajtó pedig oldalra nyílik. Az MT–LBu-n csak két lőrést alakítottak ki: egyet a jobb oldal elején, egyet pedig a hátsó ajtón.
A vezető rendelkezik egy TVN–2 infravörös periszkóppal, amely az OU–3GK infravörös/fehér keresőfénnyel kombinálva nagyjából 40 méteres látótávolságot biztosít éjszaka. Az MT–LBu-t felszerelték egy GO–27 vegyi és sugárfelderítő készülékkel, FVU szűrőrendszerrel és navigációs berendezéssel.
Magyarország
- MFAJ – műszaki felderítő akadály-elhárító jármű